donderdag 26 mei 2016

Droognet wiet

Diverse droognetten en Weegschalen diverse maten. Ik gebruik nu voor het eerst de 80cm vierkante droognetten Van 8lagen. Wat is nou gem het gewicht wat hier afkomt?

Doordat de lucht door de stof heen kan verminder je de kans op. Het gebruik van een droognet zorgt ervoor dat een kweker bovenop het droogproces kan zitten.


Door elke individuele wiet top te verwijderen van de tak of steel. Op de juiste manier gedroogde en uitgeharde wiet maakt het verschil, vergeleken met het beroerde spul wat je op straat koopt.

Maak van een kartonnen doos een opvouwbaar droogrek voor je oogst. In de zomer wiet kweken ondanks dat buiten de. Dit is een misschien een beetje een gek idee, maar zou je wiet kunnen drogen op een pasta droogrek? Hallo growers, heb hier een vraagje, ik ga morgen al een plantje knippen omdat die beetje voor zit op de andere.


Omdat de standaard maten niet pasten moest ik zelf wat bedenken. Benodigdheden: Horrengaas Draad en naald schaar. Op een droogrek werd 1gram wiet aangetroffen. In de woning lag gram aan geknipte henneptoppen.


Het OM vindt dat hier geen sprake.

Droog momenteel mijn wiet in me kweektentje en heb het donker. Al liggen ze op een droog net van DHS dus de doorluchting is uitstekend. De wietplantjes moeten nu worden afgeknipt om ze.


Beste kweekertjes, :stoned: Ik heb gister mijn eerste oogst gedaan, Hoe kan ik mijn toppen nu het beste drogen en het snelst. In een andere ruimte lagen in een droognet henneptoppen te drogen. Het kunststof stapelbaar droogrek van Trinatech is voor vele doeleinden geschikt.


Deze droogrekken worden onder andere gebruikt om er kruiden op te laten. Sammy is niet alleen op de wereld! De Wiet Oogst - Duration: 9:16. Nadat je de hoofdstam doorgeknipt hebt, hang je de plant, toppen of takken in een droge en donkere ruimte.


Bij natte wiet gaat het om nog ongedroogde toppen van de hennepplant. De wiet is al wel geknipt of getopt, maar nog niet gedroogd. Als je wiet is geoogst, dien je voordat je de wiet kunt consumeren de toppen te.


Droog je losse toppen, schaf dan een droognet aan zodat je toppen niet te veel. Is het licht en droog, net als bij modder? Dat is het teken om water te geven. Anders dan de meeste aarde voor cannabis kweek, is kokosvezel.


Het heeft de kleur groen, het is bijna de zelfde kleur groen als gras, maar. Het is droog net zo droog als een gedroogd blad wat je vroeger moet drogen. De opleggers stonden in een bedrijfsloods aan de Neptunusweg.


De politie kwam de kwekerij op het spoor na anonieme tips.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.